走出黑暗,重見光明。江若琳半年前爆出跟寰宇老闆林小明的合約糾紛,沒經歷過官司風暴的她大受困擾,承受不到壓力,爆發抑鬱症,失眠騰折,差點自尋短見。幸好江若琳及時發現,跳出鬼門關,調整心情後決意重新出發。
撰文:比華利

 

藝人承受壓力因人而異,半年前江若琳因為合約問題,跟寰宇老闆林小明不歡而散,糾紛至今仍未解決,林小明堅持告到底,江若琳也強硬奉陪,討回公道的過程,她壓力爆煲,早前精神抵不住先輸一仗。
合約糾紛爆出初期,江若琳不停鑽牛角尖致抑鬱症,更甚是失眠影響情緒,差點「跳掣」走過死亡邊緣,幸好及時接受治療,現已康復兼繼續工作,自稱回復自由身的江若琳,決心每天帶着正能量再戰幕前。

 
■為了不留下爛攤子給父母,江若琳決心振作,重新出發。

媽咪勸退出

回想過去幾個月,江若琳形容是人生中的黑暗日子,她猶有餘悸:「嗰時我精神好困擾,心理好難受,好唔開心,食唔安瞓唔樂,晚晚失眠,呢段日子持續咗半年。」新聞爆出後,加速令江若琳壓力爆煲:「每日擘大眼睇到被攻擊言論,自己消化唔嚟,狗仔車又停晒喺屋企樓下,驚恐到唔敢出街。」
江若琳自爆每天都以淚洗臉,她說:「我攤喺屋企梳化,喊到攰就碌咗落地,成晚都係咁瞓喺地冇郁,我身邊全部係抹過鼻涕嘅紙巾,精神喺崩潰狀態,爸爸同媽咪都擔心死,佢哋輪流過嚟陪我,怕我出事。」家人見江若琳晚晚狂啪安眠藥才可入睡,擔心她越啪越多,帶她看醫生後,發現患上抑鬱症,及時吃藥治理,至今已痊癒,江若琳說:「試過嚴重失眠,我好明白當中痛苦,真係會自尋短見㗎,我有一剎那同自己講,不如熄咗個掣去瞓。」雙親深知女兒情緒陷入谷底,苦口婆心勸告她退出,遠離是非地,江若琳聽從報讀了到英國倫敦留學一年的演藝課程,獲媽咪全力資助。

 

承擔訴訟費

留英期間,江若琳接到律師信,她必須回港處理:「我唔想咁樣走咗去,留個爛攤子畀父母孭,冇理由咁任性,幾百萬訴訟費要屋企人同我承擔,呢啲始終係我嘅責任。」江若琳把一年課程改為一個月,遊學平復了心情即返港,她回程航機上已想通:「我要努力工作,賺錢打官司,同埋解決生活。眼淚亦已經流乾,我再流都冇用,社會好現實,自己條路點都要繼續行,一定要靠自己行出嚟,我要行出另一片天地。」
告別抑鬱的江若琳恍如脫胎換骨,越挫越強,她對留在娛圈發展決心更加堅定,她說:「當演員係我夢想,即使條路好崎嶇,但夢想係無價寶,我點都會堅持。」江若琳表示復工接job,仍然以機會行先,不會從錢出發,她說:「錢財對我嚟講,由頭到尾都唔係第一位,過去日子,我『義工』都做唔少啦。」

 
arrow
arrow

    好事好文章分享 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()